Turn up the music

Hemkommen är man nu från Turkiet. Sjukt skoj har vi haft!
Har hunnit med en massa, en lista ska få sammanfatta det hela;

♣  Bott på hotell med medelålder 55+
♣ Festat en hel del! Några karatefyllor hanns med, INTE hos mig (plötsligt händer det).
♣ Druckit äckliga drinkar, och lärt mig dricka öl!
Lärt känna några störtsköna människor
Några har förvandlats till kräftor efter lite för hårt solande.
Massvis med chips och aprikosätande!
♣ Skaffat mig världens äckligaste skavsår och fot. Resultat- Antibiotikakur 7 dagar..
En massa yatzyspelande
♣ Armhävningar 4 på morgon
♣ Och självklart har vi solat och badat i tsunamivågor, när solen då behagade att titta fram.





Idag har jag inte gjort allt för mycket. Varit och kollat upp foten då, nog fan lyckas man ju med allt.. ;-)
Sen for jag och gymmade ett stenhårt bröstpass. Påståendet att man tappar en veckas träning varje gång man dricker, jag är ett gott exempel på det för tillfället.. Jaja, det var det då värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0