Helicopacter pylori

En mysig helg är nu över.
På fredag gjorde jag inte många knop alls. Var och gymmade en jäkligt tung armpass. Ni vet den dära känslan man kan få i armarna när man har gymmat så hårt att man knappt kan tvätta håret sen- Den hade jag.. 
Såg när Sverige vann hockeyn och sen även filmen Friends with benefits- Så jäkla kul och bra, se den!

Lördag startade jag dagen med göra färdigt lite skolarbeten. Uttrycket den som spar den har har fått ny innebörd i mitt liv på senare dar. INTE i positiv bemärkelse dock..
Fortsatte dagen med att se fotboll i regnovädret. FYFAN SÅ KALLT!!! Trodde förövrigt att eftersom det är maj nu så borde sopningssäsongen av bilen vara över, men ack så fel jag hade..
Sen på kvällen så mös vi lite, flottade, spela kort och allmänt jyrade på. Trevligt!

Helgen avslutades med ännu lite mer fotboll och det omtalade coopertestet med bandyn.. Egentligen borde jag väl vara nöjd över tiden men det är jag inte.. Men samtidigt- Har ni någonsin hört mig vara nöjd över min egna insats i en tävling?! ;-) njaaa

Nu måndag igen.. En positiv sak med ny vecka- Mindre än 2 veckor tills vi far till Turkiet och denna vecka är den sista seriösa veckan i skolan. SICKT!
Idag blir det tidig sänggång för fröken Lindbäck, imorgon blir det nämnligen en alldeles för tidig uppstigning för hennes bästa.. Spännande saker är på g ;-)


Kommentarer
Postat av: Linis

Lycka till! <3

2012-05-07 @ 23:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0