I´m a highway man on the road again

Jag började tänka igår på det hära med mat och träning. Just nu håller ju massvis med personer på med någon sorts bantning/diet. Jag skulle ALDRIG kunna klara av det.

För första gången på herrans massa år har jag äntligen fått motivation att träna mycket och hårt under en längre tid. Jag vet inte sist jag tränade så här ofta som jag gör just nu. Det måste typ vara när jag var 12 och inte förstod bättre ;-)

Nu när jag äntligen försöker träna minst 4 gånger i veckan så skulle jag inte ha ork att skippa vissa saker inom maten och definitivt inte heller vilja gå på en diet. Visst det är jättebra att man försöker skära ner på det onyttiga och flottiga men det måste ju finnas en gräns.
På helgen tycker jag att man ska få unna sig, och den regeln håller jag stenhårt på! Om jag vill dricka ett, två eller sju glas vin på en lördag, då gör jag det även fast det innehåller säkert hela dagsbehovet av kalorier. För erkänn - Hur roligt är det att sitta och tugga på nån torr morot?! Ganska jävliga skittrist!! :-) 

Så, njut av mat- Det är ju jävligt gott!! Och en fylla ibland är ju bara trevligt ;-)






Nu hoppas jag verkligen att ingen tar illa upp, för det är
sista jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0