Be strong girl

Jag har prioriterat vänner och alkohol istället för träning och blogg under denna påsk. Och jag kan då med 110 % säkerhet säga att det var rätt val! Har haft det mer än trevligt och bra.
 Tror dock att min lever var nära och lämna in sin avskedsansökan på lördag, kändes som så i alla fall. Men får jag säga att det var det värt utan att låta som en alkis?! ;-)

Det finns tyvärr ett STORT minus efter helgen- Min älskade telefon blev stulen/försvann i torsdags... :(
Så jag har inte varit oförsämd om ni har kontakt mig utan att ni fått ett svar!


Min älskling... :´(



Har ju också under min frånvaro hunnit med en sväng till Stockholm. Har hunnit med massvis med saker bl.a;

♣  Varit på en springtur/sightseeing med Amanda. Vi hann med mycket under våran 50 minuters springtur- Besöka riksdagshuset och slottet, få en slottsvakt att skratta åt oss, göra armhävningar på plattan, irra bort oss på tunnelbanan och locka på fåglar.
♣  Varit på lite studiebesök.
♣ Agerat reseledare, måste erkänna att jag skötte jobbet med bravur :-)
♣ Blivit skrämd ihjäl av Obama-masken!
♣ Köpt plastglas för 70 spänn..
♣  Festat och shoppat lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0