9 timmar och 5 mil senare

Nu är då våran promenad avklarad! Och jag säger en sak- I do it once, not twice ;-)! 

Jag kan säga med säkerhet att detta är den värsta fysiska ansträngning jag någonsin gjort! Sista milen hade kroppen inte en tillstymmelse till energi kvar, benen var som två stockar, det var helt OMÖJLIGT att böja knäna och det kändes som att jag hade Kalle Ankas fötter..
Sista biten gick jag på ren dumtjurighet och envishet, men att ge upp efter att gått 4,5 mil var aldrig ett alternativ! Sista sträckan på cirka 1,5 mil tog 2 h och 50 minuter, då inser ni superfarten vi höll.. ;-)

Känslan när vi kom fram till Haparanda går inte att beskriva med ord, men - SÅ JÄVLA NÖJD!!



Cirka 63 300 mil steg senare. Det är fan en prestation!


Denna helg ska bli superlugn. Förmodligen en hel del projektarbete eftersom det ska in på måndag, lite träning och kanske fortbollstittande. Detta låter som bra idéer i mina döva öron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0