Dag 26 - Din favorit tid på året

Alltså alla årstider har sin tjusning, men sommaren är ändå liiite bättre! Varför- Sommaren är sommaren om ni fattar ;-) Man lever upp, man kan hitta på masssa roliga saker, man blir brun och det är varmt ute! Alltså jag gillar sommaren som årstid, men det jag gillar ännu bättre är det som händer under sommaren!





ÄNTLIGEN drar serien igång på allvar! Har ännu inte börjat packa- Som vanligt alltså, men det är ju luuugnt! Snart drar jag in till storstan för att köpa lite färdkost för att orka stå ut i bussen ;-) Ska väl slita mig härifrån och hoppas in i duschen. Ni får ha de bra, för det tänker jag ha, nog för att jag kommer vara nervös ungefär 99 % av tiden, men det är ju inget ovanligt! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0