Man behöver inte papper för att ta upp en tv-dosa!

Idag är det precis en vecka sen vi kom från en UNDERBAR vecka i Tukiet. Tror jag gör den berömda listan vad som hände där, men vissa saker stannar i Turkiet ;-)

♣Skrattat en massa. Har nog aldrig skrattat så mycket under en vecka!
♣ Solat och badat en massa. Eller Lina och Riina har solat, jag och Ida har hängt i skuggan.
♣Käkat en massa mat- Vi vet hur man gör ;-)
♣Svettas floder. Och då menar jag det bokstavligt! Inte kanske så underligt när det var 36 grader klockan 20.00...
♣ Varit på poolparty och beachparty
♣Kånkat hem och druckit en massa vatten. Ingen uttorkning här inte!
Sett en jävla orm!! Jag har aldrig i hela mitt liv varit så rädd!!
♣Dansat en massa. Jag dansa?!
♣ Käkat en massa chips- Man måste ju få i sig salt när man svettas! Och vi svettades massor, alltså massor med chips ;-)
♣Snackat en hel del. Allt från könssjukdomar till bandy har avhandlats! ;-)
♣ Hängt på Malins och Evves enorma balkong.
♣Uthärdat den värsta bussresan någonsin. Tänk er jeans och svart t-shirt i en buss utan ac mitt på dagen. Ingen hit!
♣Balkonghäng på våran något mindre balkong.
♣Jag är en duschhatare, men duschen efter stranden var UNDERBAR
♣Några skavsår och några trappincidenter annars har vi varit fit for fight all week long!
♣Lina och Ida har agerat bartender med gott resultat. Vill du ha en teguila Ida?! ;-)
♣Sovit alldeles för lite. Men inte ska man slösa bort timmarna på sömn! Tidsslöseri ;-)
♣Dock en hände det en väldigt obehaglig sak sista dagen på stranen- De drog upp en medvetslös man från vatten, tyvärr gick inte hans liv att rädda...
♣Blivit uppropade på flygplatsen för första gången.

Jag har trivits som fisken i vattnet där borta. Kan ju också bero vilka personer jag har haft runt mig ♥
Skulle utan tvivel kunna göra om denna resa!!




Puss på er!


Detta var ormjävlen vi såg... Det krävdes MYCKET mod att stoppa in bilden! ;-)

bilderna är Linas och Anitas!


Kommentarer
Postat av: Ida

Bra jobbat, kan tänka mig att du var rädd när du skulle ladda upp bilden ;)haha

2011-08-29 @ 15:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0